loading...
کامپیوتر-موبایل-اندروید
قوانین سایت
توجه داشته باشید که تمامی مطالب کامپیوتر-موبایل-اندروید به صورت اختصاصی ترجمه و منتشر می شوند و کپی برداری از آن ها شرعا حرام می باشد و مورد رضایت ما نخواهد بود
Milad بازدید : 254 شنبه 1394/04/13 نظرات (0)

نرم افزار PDF24 Creator یک برنامه برای ایجاد فایل های PDF از هر برنامه است. نرم افزار PDF PDF خالق رایگان برای ایجاد فایل های PDF از هر نوع سند است. با استفاده از این برنامه امکان تبدیل اسناد به فایل های PDF و چاپ آنها  ممکن می باشد .

مزایای استفاده از PDF24 PDF Creator:
ایجاد فایل های PDF برای همیشه
ارتقاء رایگان
تبدیل ساده  ممکنه از تمام برنامه های فعلی
ایجاد فایل های PDF از هر برنامه
استفاده آسان.....

Milad بازدید : 22966 شنبه 1394/04/13 نظرات (0)

نرم افزار NETGATE Registry Cleaner ابزار کاربردی جهت  پاک سازی  و یکپارچه سازی رجیستری، افزایش سرعت کامپیوتر ، حذف فایل های غیر ضروری بر روی دیسک، ردهای فعالیت شما می باشد. در این نسخه  ابزار مدیریت راه اندازی برای مدیریت برنامه های آغاز شده در هنگام راه اندازی ویندوز و  ابزار مدیریت عزل برای حذف برنامه های کاربردی غیر ضروری گنجانده شده است. همچنین امکان  از برنامه ریزی اسکن و پشتیبان گیری برای امنیت بهتر  ممکن می باشد.

ویژگی ها:
* یکپارچه سازی رجیستری
* پشتیبان گیری و بازگرداندن رجیستری
* مدیریت Start up – مدیریت تمام برنامه های.....

Milad بازدید : 209 شنبه 1394/04/13 نظرات (0)

نرم افزار WinZip – Zip UnZip Tool ابزار شماره یک Zip در جهان است که مشاهده، باز کردن و ذخیره فایل های Zip را بر روی دستگاه اندروید شما آسان می کند. شما می توانید فایل های Zip و Zipx را ایجاد و ایمیل کنید. همچنین می توانید فایل های فشرده پیوست شده در ایمیل، دانلود شده از یک صفحه وب یا باز شده از کارت حافظه SD را باز و ذخیره کنید. با نسخه Full این برنامه که از اندروید گذر در اختیار شما قرار گرفته شده است، می توانید برای حفاظت از فایل های ذخیره شده یا به اشتراک گذاشته شده از رمزنگاری استفاده کنید. WinZip for Android ایجاد، مدیریت، باز کردن و ارسال فایل های فشرده شده از گوشی موبایل یا تبلت شما را آسان می کند.

ویژگی ها:
– ایجاد فایل های Zip و Zipx
– ارسال آسان فایل های آرشیو به مخاطبین از طریق ایمیل
– دریافت یک فایل Zip و ......

Milad بازدید : 242 شنبه 1394/04/13 نظرات (0)

نرم افزار Camera FV-5 یک برنامه حرفه ای دوربین  برای دستگاه های تلفن همراه است، ق که  کنترل و امکانات DSLR مانند  در نوک انگشتان تان قرار می دهد!
این برنامه  برای  علاقه مندان و عکاسان حرفه ای برایگرفتن  بهترین عکس های خام  و پردازش دقیق آنها و رسیدن به نتایج خیره کننده  از ارزش بالایی برخوردار می باشد.

ویژگی ها:

*قابلیت تنظیم  تمام پارامترهای عکاسی  مانند exposure compensation, ISO, light metering mode, focus mode
* منظره یاب همانند د......

Milad بازدید : 232 پنجشنبه 1394/04/11 نظرات (0)

نرم افزار GO Backup Pro  ابزاری  در زمینه ی  پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات شخصی، تنظیمات سیستم، فایل های APK و داده های برنامه ها و غیره است. GO Backup & Restore همیشه برای کمک به شما از هر گونه خطرات ناشی از از دست دادن برنامه ها و داده های تلفن شما آماده است.

ویژگی ها

پشتیبان گیری دسته ای (اطلاعات تماس، اسطوانه نام، چوب، تقویم، و بسیاری دیگر.)

– قابلیت پشتیبان گیری و بازیابی برنامه با دو حالت: APK+Dara یا فقط APK
– ادغام پشتیبان های فردی
– حذف دسته ای پشتیبان ها......

Milad بازدید : 244 چهارشنبه 1394/04/10 نظرات (0)

نرم افزار SCR 5+ Screen Recorder Pro ابزاری کاربردی و جامع ترین برنامه برای دستگاه های اندرویدی جهت ضبط  فعالیت های صفحه نمایش تان می باشد که از تمام نسخه های آندروید ۴٫۰ و  از بهترین روش های موجود در هر پلت فرم.
پشتیبانی می کند.در حال حاضر Lollipop از ضبط صوتی داخلی بدون روت پشتیبانی نمی کند. برای دستگاه های روت شده، برنامه SCR Screen Recorder Root به روز رسانی خواهد شد به طوری که شما می توانید از ضبط ویدئو غیر روت با صدای داخلی مبتنی بر روت استفاده کنید. کاربران بدون دسترسی روت باید تا زمان اضافه شدن API های صوتی داخلی رسمی در برخی از نسخه های آینده آندروید صبر کنند

ویژگی ها.

FaceCam......

Milad بازدید : 237 چهارشنبه 1394/04/10 نظرات (0)

نرم افزار avast! Browser Cleanup  لیستی  ازتمام افزودنی های را برای ۳ مرورگر محبوب  اینترنتی (مایکروسافت اینترنت اکسپلورر، موزیلا فایرفاکس و گوگل کروم)  را در اختیارتان قرار می دهد و به شما امکان  غیر فعال کردن و یا  حذف آنها را می دهد. پس از راه اندازی، این برنامه شروع به تجزیه و تحلیل سیستم تان کرده و فهرستی از تمامی نوار ابزارهای نصب شده و افزونه های مرورگر ناخواسته نهانی و بالقوه را ارائه می کند..موتور اسکن این ابزار هم سریع و هم کارآمد است.این نرم افزار با اسکن مرورگر شما لیست تولبارها و افزونه‌های غیر ضروری را به شما نشان می‌دهد که شما به راحتی و با یک کلیک می‌توانید آنها را پاک کنید.قبل از استفاده از نرم افزار حتما مرورگر خود را ببندید......

Milad بازدید : 320 چهارشنبه 1394/04/10 نظرات (0)

نرم افزار ePSXe for Android یک شبیه ساز پلی استیشن (PSX و PSOne) است. این نرم افزار یک پورت معروف ePSXe برای PC است. ePSXe سازگاری بسیار بالا (۹۹٪)، سرعت خوب و صدای دقیق را فراهم می کند. این برنامه برای گوشی های هوشمند و تبلت ها طراحی شده است. برای ۱-۴ بازیکن، امکان تقسیم صفحه نمایش به دو قسمت وجود دارد تا بتوانید با دوستان خود نیز بازی کنید. این برنامه از پد لمسی مجازی، نگاشت دکمه های سخت افزاری (Xperia Play، گوشی های با ص.......

Milad بازدید : 268 چهارشنبه 1394/04/10 نظرات (0)

نرم افزار Skype نرم افزاری می باشد که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی را با دوستان از طریق اینترنت فراهم می کند. این برنامه همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را نصب داشته باشند. همچنین در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. به عنوان مثال شما اگر از داخل ایران به یکی از اقوام خود در کشوری نظیر فرانسه تماس بگیرید در هنگام صحبت باید مکث کرده تا صدا با کمی تاخیر به شما و یا طرف مقابلتان برسد، اما به کمک این نرم افزار شما به راحتی با دورترین مناطق نیز می توانید با وضوح و کیفیت بالا تماس بگیرید. این برنامه مانند دیگر برنامه های مشابه همانند یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط صوتی دچار قطعی و نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود.

از دیگر امکانات این برنامه یافتن دیگر افرادی که از این برنامه استفاده می کنند و امکان برقراری تماس با آنها می باشد. شما می توانید آن ها را به لیست دوستان خود در برنامه اضافه کنید. همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا دوستان خود را طبقه بندی کنید....

Milad بازدید : 255 سه شنبه 1394/04/09 نظرات (0)

نرم افزار KK Launcher Prime یک لانچر برتر به سبک Lollipop و KitKat است؛ بسیار سریع، خیلی خوب، قدرتمند و بدون تبلیغات.

این لانچر برای کاربرانی که
آخرین تجربه اندروید، طراحی تمیز، خوب و مدرن را می خواهند.. کسانی که تجربه ای روان تر، غنی تر، قدرتمند تر و سرزنده تر از گوشی خود می خواهند، کارایی دارد.

KK Launcher دارای یبش از ۲۰ ویژگی خوب و کاربردی منحصر به فرد است: مانند نوار کناری، پوشه عالی،  پوشه خصوصی، قفل برنامه، دو لمس برای خاموش کردن صفحه نمایش.

در مقایسه با nova Launcher(یا apex Launcher،solo Launcher)، لانچر KK launcher بر اساس Lollipop Android 5.0، آخرین.....

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از سایت کامپیوتر-موبایل-اندروید راضی هستید؟
    تبلیغات
    مترجم
    رتبه ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 226
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 589
  • بازدید ماه : 3,615
  • بازدید سال : 19,954
  • بازدید کلی : 349,515