loading...
کامپیوتر-موبایل-اندروید
قوانین سایت
توجه داشته باشید که تمامی مطالب کامپیوتر-موبایل-اندروید به صورت اختصاصی ترجمه و منتشر می شوند و کپی برداری از آن ها شرعا حرام می باشد و مورد رضایت ما نخواهد بود
Milad بازدید : 481 سه شنبه 1395/03/11 نظرات (3)

درایور تقویت کننده 3 تنها با یک کلیک به روز رسانی درایور های ارائه شده توسط نرم افزار IObit برای حفظ دستگاه های سخت افزاری با به روز رسانی و نصب منسوخ شده، از دست رفته، و رانندگان معیوب برای کاربران معمولی است. با پایگاه داده آنلاین به تازگی گسترش یافته، درایور تقویت کننده 3 هم اکنون می توانید پشتیبانی از بیش از 200.000 رانندگان که بیش از 3000 مارک کارخانه راننده تحت پوشش؛ حتی رانندگان نادر می توان با دقت کش...

Milad بازدید : 661 جمعه 1394/07/17 نظرات (0)

گوگل کتاب دانلود - کتاب دانلود گوگل - ابزار کوچک، تفاوت بزرگ

کتاب دانلود گوگل - ابزار کوچک، تفاوت بزرگ

کتاب دانلود گوگل یک برنامه موثر و مفید، کمک خواهد کرد که شما یک کتاب تبدیل از گوگل به فرمت PDF و ذخیره آن به فایل سیستم محلی خود است.

شما هم اکنون می توانید به راحتی دانلود کتاب های که شما پیدا کردن به عنوان "نمایش کامل" مشخص شده اند. این کتاب را نمی توان به طور مستقیم از گوگل دانلود شده، با این حال کتاب دانلود گوگل آن را برای شما آسان است. نه فقط این، کتاب که به عنوان "نما.......

Milad بازدید : 224 پنجشنبه 1394/04/18 نظرات (0)

نرم افزار DU Meter برنامه ای مفید و کاربردی  جهت نظارت بر استفاده از اینترنت کامپیوتر شما می باشد و نمودارهای لحظه به لحظه  از میزان استفاده از اینترنت را به شما نشان می دهد و قابلیت  گزارش دهی و هشدار دادن بر اساس دانلود ها و آپلودها را دارا می باشد. DU Meter شامل امکانات گسترده  لاگین، سیستم انعطاف پذیر وقایع، و  … کار با  مودم تلفن، DSL، مودم کابلی، شبکه محلی، ماهواره ای، و …: و تمام اتصالات شبکه  را دارا می باشد.همچنین به کمک این نرم افزار می توان از چندین Connection به صورت همزمان دریافت گزارش نمود.

قابلیت ها:

– گزارش دهی به شما از طریق ایمیل در خصوص میزان استفاده کودکان از پهنای باند و اینترنت
– دیدن ترافیک در حال انتقال به صورت نمودار ( Graph ) در هر لحظه
– کنترل ترافیک محلی و شبکه
– ایجاد گزارش روزانه ، هفتگی ، ماه......

Milad بازدید : 202 پنجشنبه 1394/04/18 نظرات (0)

نرم افزار LookDisk ابزار چند منظوره دسکتاپ  جهت  جستجو برای فایل ها با استفاده از پارامترهای مختلف می باشد. می توانید از آن برای جستجوی متن موجود در اسناد خود (از جمله فایل های PDF) ، پیدا کردن فایل های تکراری (بر اساس نام یا محتوا) و همچنین نمایش نمای کلی هارد دیسک و فضای استفاده شده  استفاده کنید. دیگر امکانات این برنامه عبارتند اند از  چند گزینه پیشرفته فیلتر کردن، استفاده از ابزار های مشاهده ی  محتوای فایل های ، پشتیبانی از فایل های فشرده (ZIP، GZIP، ARJ، CAB، RAR، LZH، ۷Z) و …. اشاره نمود.

همچنین امکان  ذخیره یا چاپ  لیست فایل هانیز ممکن می باشد. LookDisk  قابلیت پردازش فایل های زیادی را  بدون استفاده بیش از حد از منابع سیستم  رادارا می باشد. رابط برنامه نیز کاملا گرافیکی بوده و کار با آن آسان می باشد.

برخی از ویژگی های کلیدی:

· جستجو برای فایل های تکراری.......

Milad بازدید : 295 چهارشنبه 1394/04/17 نظرات (0)

نرم افزار Rufus ابزاری کاربردی و کم حجم جهت فرمت  و ایجاد  یک درایو USB قابل بوت با استفاده از یک ایمج ISO قابل بوت  می باشد. با استفاده از این برنامه قادرید تا ویندوز تان را از طریق یک فلش در رایانه تان نصب کنید.

Rufus  یک ابزار کوچک است که  که به کمک آن قادرید تا  به فرمت و ایجاد درایوهای فلش USB قابل بوت مانند کلیدهای USB / pendrives، کارت حافظه، و غیره  بپردازید.

قابلیت ها:

ایجاد رسانه های USB به منظور  نصب فایلهای ISO قابل بوت (ویندوز، لینوکس، و غیره)
کار بر روی یک سیستم.......

Milad بازدید : 245 چهارشنبه 1394/04/17 نظرات (0)

نرم افزار Auslogics BoostSpeed 8 ابزاری کاربردی و قدرتمند  جهت تعمیر ، نگهداری  و بینه سازی کامپیوتر و برنامه ای  ایده آل برای افزایش سرعت کامپیوتر و اتصال به اینترنت شما می باشد.  از قابلیت های آن یمتوان  افزایش سرعت  کامپیوتر و رفع  مشکلات کامپیوتر آهسته ،بهینه سازی ویندوز  پاک کردن داده های اضافی از دیسک و Defrag کردن هارد  و رجیستری ، شروع سریعتر برنامه ها،سرعت بخشیدن به زمان شروع کامپیوتر، بهینه سازی اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس و کلاینت های ایمیل و… اشاره نمود.

ویژگی ها:

•  System Scan
-رابط با نام تجاری جدید
-نمایش وشعیت فعلی.......

Milad بازدید : 247 سه شنبه 1394/04/16 نظرات (0)

نرم افزار SysTweak Advanced Driver Updater برنامه ای با یک پایگاه داده گسترده است که شامل جدیدترین و به روز ترین درایور های موجود در بازارد جهت به روز رسانی درایور های سخت افزاری  شما می باشد.پس  از اسکن سیستم شما و نمایش یک لیست از درایور های قدیمی، این برنامه به طور خودکار به روز رسانی انها می پردازد. این برنامه همچنین از درایور های قدیمی به صورت خودکارنسخه ی پشتیبان تهیه نموده  و سپس جدیدترین درایورها را برایتان نصب می کند.کار اب آن بسیار ساده است.در صورت دوست نداشتن درایور های نصب شده و یا ایجاد هر گونه مشکلی، امکان ازگردانی نسخه های پشتیبان تهیه شده ممکن می باشد.

ویژگی های کلیدی
• تضمین اوج عملکرد سخت افزار نصب......

Milad بازدید : 218 سه شنبه 1394/04/16 نظرات (0)

نرم افزار HTML Compiler برنامه ای جهتنرم افزاری است جهت تبدیل صفحات وب و کد HTML ( شامل : HTML, CSS, JavaScript و… ) به فایل های اجرایی exe می باشد.

از امکانات آن می توان به  سفارشی سازی فایل اجرایی  با تغییر آیکون آنهاو ایجاد گزینه های مختلف دیگر مانند  ممکن/غیر ممکن کردن  امکان چاپ صفحات HTML،  انتخاب متن و …، اکسترکت  فایل های های مختلف  و یا اجرا  خودکار آنها،مجهز به فناوری  ای وب (HTML، CSS، جاوا اسکریپت، عکس، و غیره)ایجاد برنامه های اجرایی مستقل برای ویندوز (TM) از جمله نرم افزار، فایل راهنما، ارائه، مواد آموزشی، کیوسک ، رابط CD، بازی های آموزشی، موارد  فروش / تبلیغاتی، تست ها و آزمونهای درسی، و بیشتر …اشاره نمود.

ویژگی های اصلی برنامه:
– تولید فایل های اجرایی مستقل
-پشتیبانی از نسخه خط فرمان......

Milad بازدید : 274 سه شنبه 1394/04/16 نظرات (0)

نرم افزار Resource Hacker به منظور ویرایش منابع: تدوین، مشاهده، تجزیه و منابع کامپایل مجدد  فایل های  اجرایی  نسخه های  ۳۲bit 64bit ویندوزطراحی شده است. Resource Hacker قابلیت باز کردن هر نوع فایل اجرایی ویندوز (*.exe; *.dll; *.scr; *.mui و غیره) را دارا می باشد به طوری که امکان  اضافه،حذف یا تغییر این منابع در محدوده ی این فایل هاممکن می شود. این برنامه همچنین می تواند  فایل های اسکریپت منبع را ایجاد وکامپایل (* .rc)، و فایل های منابع (* .res) را  ویرایش  کند.

دیگر قابلیت های برنامه:

مشاهده منابع:
مکاننما، تصاویر منابع آیکون، بیت مپ، GIF، AVI، و JPG ر
پخش منابع صوتی WAV و MIDI
مشاهده منوها، تبادل نظر......

Milad بازدید : 247 سه شنبه 1394/04/16 نظرات (0)

نرم افزار Ignition برنامه ای سریع و کم حجم جهت بهینه سازی رایت CD / DVD  است. این برنامه با بهینه سازی نحوه ی قرار گیری فایل ها بر روی سی دی / دی وی دی به شما درصرفه جویی در فضای اشغال شده توسط رسانه های شما کمک می کند.  یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این برنامه، سازماندهی فایل‌ها جهت رایت آن‌ها میباشد به عنوان مثال اگر فایل‌های بکاپ سیستم تان در ۴ دیسک قرار میگیرند ممکن است با استفاده از این برنامه و جابجایی فایل‌ها، آن‌ها را در ۳ دیسک جا دهد.
همان گونه که میدانید رایت CD/DVD‌های موزیک به صورت معمولی، قابل اجرا ایمیج گیری از دیگر ویژگی این برنامه  می شود به وسیله این قابلیت میتوانید از دیسک‌های خود، یک نسخه پشتیبان در قالب فایل ایمیج و فرمت iso تهیه کنید.

ویژگی ها:

پشتیبانی از سی دی، های  ۶۵۰،۷۰۰ مگابایت
رایت سی دی و دی......

Milad بازدید : 228 سه شنبه 1394/04/16 نظرات (0)

نرم افزار priPrinter درایور مجازی کاربردی برای  پرینترتان با قابلیت  دستکاری خروجی پرینتر قبل از چاپ می باشد. نصب priPrinter مثل هر درایور پرینتر دیگر می باشد. بعد از چاپ، این برنامه  به صورت خودکار پیش نمایش چاپ را به شما نشان می دهد  که در آن شما می توانید به تغییر طرح بندی، انباشتگی صفحات، اصلاح آنها و بسیاری دیگر بپردازید. پس از ان می توانید آن سند را در  چاپگر واقعی چاپ  و یا برای استفاده ی آتی ذخیره  کنید. با priPrinter همیشه اطمینان حاصل خواهید نمود که طهار و طرح بندی پرینت هایتان  مناسب با سلیقه هایتان می باشد.همچنین امکان اندازه گیری آیتم ها بر روی کاغذ ، تعریف حاشیه و صفحات بدون نیاز به چاپ دوباره و دوباره و هدر رفت زمان و هزینه تان ممکن می باشد.

ویژگی ها:
• ارائه هر ویژگی مورد نیاز به منظور  چاپ  آسان و ساده
• پیش نمایش چاپ.....

Milad بازدید : 305 دوشنبه 1394/04/15 نظرات (0)

نرم افزار MyPC نرم افزاری حرفه ای و مطمئن طراحی شده به منظور اطلاع رسانی سخت افزاری به شماست که امکاناتی نظیر مشاهده ی اطلاعات CPU، فولدر ها، حافظه، نمایشگر، BIOS و موارد دیگر را فراهم مینماید. همچنین، مرکز کنترلی بسیار شبیه به کنترل پنل ویندوز ارایه میدهد.

ویژگی ها:
· نمایش اطلاعات سیستم: نسخه OS، Servicepack، نسخه IE، DirectX
· نمایش داده های CPU
· نمایش پوشه های سیستم
· شبکه: نمایش آدرس IP، نام کامپیوتر، گروه کاری ، اتصال آنلاین و غیره.
· بار گذاری حافظه......

Milad بازدید : 252 یکشنبه 1394/04/14 نظرات (0)

نرم افزار Wise Data Recovery ابزاری در زمینه ی کم حجم، سریع و رایگان در زمینه ی بازیابی اطلاعات  است. با استفاده از آن می توانید به راحتی اطلاعات از دست رفته از هارد دیسک و درایو قابل حمل را بازیابی کنید. این ابزار حرفه ای و پیشرفته بازیابی  قابلیت بازیابی انواع  فایل ها  از جمله تصویر، اسناد، صوتی، تصویری، فایل های فشرده و ایمیل را دارا می باشد. از دیگر امکانات آن می توان به پشتیبانی از دستگاه هایی نظیر درایو محلی، USB، دوربین، کارت حافظه، دستگاه های قابل حمل و غیره،بازیابی سریع و آسان  و… اشاره نمود.

ویژگی ها:
• بازیابی اسناد ورد، اکسل، کلیپ برد چند منظوره و غیره
• بازیابی فرمت های عکس......

Milad بازدید : 244 یکشنبه 1394/04/14 نظرات (0)

نرم افزار Autorun Organizer ابزار قابل اعتماد جهت بررسی برنامه های استارت آپ با قابلیت  مشاهده و مدیریت برنامه های اجرا شده به طور خودکار به هنگام بوت سیستم  می باشد. همچنین امکان  مشاهده programs’ properties، و تغییر زمان بندی اجرا آنها امکان پذیر می باشد.

از دیگر امکانات آن می توان به مدیریت اولویت های autorun، فعال یا غیر فعال برنامه های  مشخص ، اضافه کردن و حذف برنامه های از لیست راه اندازی ، بازگذاری  آنها پس از زمانی مشخص و… اشاره نمود.بوسیله نرم افزار کم حجم و رایگان Autorun Organizer مدیریت کامل بر برنامه‌هایی که در هنگام ورود به ویندوز اجرا و لود می‌شوند داشته باشید.

ویژگی ها:
– سرعت دادن به زمان  بوت و عملکرد کلی ویندوز
– مدیریت اولویت های.....

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از سایت کامپیوتر-موبایل-اندروید راضی هستید؟
    تبلیغات
    مترجم
    رتبه ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 540
  • بازدید ماه : 2,674
  • بازدید سال : 15,011
  • بازدید کلی : 344,572