loading...
کامپیوتر-موبایل-اندروید
قوانین سایت
توجه داشته باشید که تمامی مطالب کامپیوتر-موبایل-اندروید به صورت اختصاصی ترجمه و منتشر می شوند و کپی برداری از آن ها شرعا حرام می باشد و مورد رضایت ما نخواهد بود
Milad بازدید : 314 دوشنبه 1394/04/15 نظرات (0)

نرم افزار MyPC نرم افزاری حرفه ای و مطمئن طراحی شده به منظور اطلاع رسانی سخت افزاری به شماست که امکاناتی نظیر مشاهده ی اطلاعات CPU، فولدر ها، حافظه، نمایشگر، BIOS و موارد دیگر را فراهم مینماید. همچنین، مرکز کنترلی بسیار شبیه به کنترل پنل ویندوز ارایه میدهد.

ویژگی ها:
· نمایش اطلاعات سیستم: نسخه OS، Servicepack، نسخه IE، DirectX
· نمایش داده های CPU
· نمایش پوشه های سیستم
· شبکه: نمایش آدرس IP، نام کامپیوتر، گروه کاری ، اتصال آنلاین و غیره.
· بار گذاری حافظه......

Milad بازدید : 401 دوشنبه 1394/04/15 نظرات (0)

نرم افزار DWG Converter ابزاری عالی و کاربردی در زمینه ی  تبدیل دسته ای  DWG DXF و DWF  به PDF و، WMF، JPEG، TIFF، EPS، SVG، CGM …،  و پشتیبانی از پارامترهای خط فرمان و… می باشد.

ویژگی ها:
– پشتیبانی از باز کردن ، فرمت های مختلف DWG,DXF مانند  ( R2.5-R2012 ) و DWF
– پشتیبانی از ذخیره سازی DWG و DXF به فرمت DWF (بتا).
– شناسایی فونت ها و رنگ ها به درستی.
– پشتیبانی از تبدیل بسته بندی های کوچک چندین فایل به طور همزمان
– پشتیبانی ازانتخاب و چاپی رنگ و یا تک رنگ شطرنجی فایل؛ تنظیم آزادانه رنگ پس زمینه .
– جایگزین  نمودنفایل های فونت.
– تنظیم آزادانه اندازه فایل شطرنجی برای چاپ
– پشتیبانی از حالت تمام صفحه (F را فشار دهید).
– پشتیبانی از چاپ.......

Milad بازدید : 231 دوشنبه 1394/04/15 نظرات (0)

نرم افزار Image for Windows ابزاری قدرتمند و کاربردی جهت تهیه نسخه پشتیبان از تمام داده های دیسک سخت ، برنامه ها و سیستم عامل  می باشد. از امکانات آن میتوان به ذخیره سازی پشتیبان گیری  به طور مستقیم  در دستگاه های ذخیره سازی خارجی USB و درایوFireWire ، درایوهای داخلی یا شبکه، و حتی به طور مستقیم  بر روی دیسک های CD، DVD، BD ، شامل MakeDisk wizard برای ایجاد یک دیسک بوت بازیابی، قابلیت اجرا در سیستم عامل ویندوز،پشتیبان گیری  و یا بازگرداندن هر پارتیشن، از جمله DOS و یا لینوکس،استفاده ای آسان، حداکثر فشرده سازی ، سرعت پشتیبان گیری بالا  ، پشتیبانی از دیسک نوری سی دی، دی وی دی، DVD-DL، BD ،قابلیت ایجاد  دیسک بوت روی  سی دی، دی وی دی، DVD-DL، BD، پشتیبانی از درایو های بزرگ  و… اشاره نمود.

ویژگی ها:

محافظت از  پشتیبان گیری شما با استفاده از رمزگذاری ۲۵۶ بیتی AES .

پشتیبان گیری فقط از داده ها........

Milad بازدید : 259 یکشنبه 1394/04/14 نظرات (0)

نرم افزار Wise Data Recovery ابزاری در زمینه ی کم حجم، سریع و رایگان در زمینه ی بازیابی اطلاعات  است. با استفاده از آن می توانید به راحتی اطلاعات از دست رفته از هارد دیسک و درایو قابل حمل را بازیابی کنید. این ابزار حرفه ای و پیشرفته بازیابی  قابلیت بازیابی انواع  فایل ها  از جمله تصویر، اسناد، صوتی، تصویری، فایل های فشرده و ایمیل را دارا می باشد. از دیگر امکانات آن می توان به پشتیبانی از دستگاه هایی نظیر درایو محلی، USB، دوربین، کارت حافظه، دستگاه های قابل حمل و غیره،بازیابی سریع و آسان  و… اشاره نمود.

ویژگی ها:
• بازیابی اسناد ورد، اکسل، کلیپ برد چند منظوره و غیره
• بازیابی فرمت های عکس......

Milad بازدید : 253 یکشنبه 1394/04/14 نظرات (0)

نرم افزار Autorun Organizer ابزار قابل اعتماد جهت بررسی برنامه های استارت آپ با قابلیت  مشاهده و مدیریت برنامه های اجرا شده به طور خودکار به هنگام بوت سیستم  می باشد. همچنین امکان  مشاهده programs’ properties، و تغییر زمان بندی اجرا آنها امکان پذیر می باشد.

از دیگر امکانات آن می توان به مدیریت اولویت های autorun، فعال یا غیر فعال برنامه های  مشخص ، اضافه کردن و حذف برنامه های از لیست راه اندازی ، بازگذاری  آنها پس از زمانی مشخص و… اشاره نمود.بوسیله نرم افزار کم حجم و رایگان Autorun Organizer مدیریت کامل بر برنامه‌هایی که در هنگام ورود به ویندوز اجرا و لود می‌شوند داشته باشید.

ویژگی ها:
– سرعت دادن به زمان  بوت و عملکرد کلی ویندوز
– مدیریت اولویت های.....

Milad بازدید : 225 یکشنبه 1394/04/14 نظرات (0)

نرم افزار TwistedBrush نرم افزاریست کارردی جهت نقاشی دیجیتالی با ابزار های هنری کامل طبیعی – روغنها، آکریلیک، پاستل، زغال چوب و غیره برای هنرمندان بدون داشتن پیچیدگی برنامه های هنری دیگر می باشد. کار با TwistedBrush  ساده و سرگرم کننده البته بدون قر بانی کردن کیفیت کار می باشد! TwistedBrush دارای یکی از موتورهای قدرتمند براش(قلم مو)  را دارا می باشد. بیش از ۲۰۰۰ براش، لایه، رسانه های واقعی، مشابه سازی تصاویر، ردیابی، ماسکها، فیلترها، ثبت و ضبط متون، اسکریپت نویسی به AVI، لوحه نقاشی، اشکال مختلف براش، تکسچرها، پشتیبانی از اسکنر یکپارچه، براش های تصویر، مشاهده ی تصاویر مرجع ،  لایه خراش، palettes پویا و خیلی بیشتر از دیگر قابلیت های آن می باشد!

TwistedBrush Pro Studio بر روی تمام نسخه های سیستم عامل ویندوز قابل اجرا می باشد و از دیگر امکانات آن می توان به رسانه های طبیعی هنرهای زیبا، رتوش عکس، ترکیب عکس ، کپی و مشابه سازی عکسها، تغییر ظاهر عکسها ، هنر ماندالا، الگوها، مانگا و… اشاره نمود.

قابلیت ها:

– لایه ها و شفافیت : TwistedBrush Pro Studio از لایه ها و قابلیت شفافیت به همراه تمامی حالت های استاندارد ترکیب لایه ها به علا.....

Milad بازدید : 293 یکشنبه 1394/04/14 نظرات (0)

نرم افزار WinToFlash برنامه ای جهت نصب ویندوز از یک درایو فلش می باشد.! با استفاده از این برنامه امکان انتقال کامل  ستاپ ویندوز XP، ویندوز ۲۰۰۳، ویندوز ویستا، ویندوز ۲۰۰۸، ویندوز ۷، ویندوز ۸ بر روی هارد USB با چند کلیک ماوس برایتان فراهم می شود. این به این معنیست که شما می توانید ویندوز را از یک کارت فلش، هارد و یا دیگر دستگاه های ذخیره سازی در کامپیوتر و یا نوت بوک خود نصب کنید.همچنین امکان انتقال CD / DVD خود  بر روی درایو USB ، برای مثال، BartPE ممکن می باشد. می توان پس از نصب سیستم عامل،فلش کارت خود را پاک و فرمت نموده و از آن برای استفاده روزمره آماده نمود.

قابلیت ها:
• انتقال ستاپ ویندوز / ۲۰۰۳ / ویستا / / ۷/۸ ۲۰۰۸ XP بر روی یک درایو USB.
• پشتیبانی کامل از نسخه های .....

درباره USB ,
Milad بازدید : 232 یکشنبه 1394/04/14 نظرات (0)

نرم افزار DiskBoss ابزاری برای مدیریت  داده ها  با قابلیت تجزیه و تحلیل  فضای استفاده شده ی دیسک، طبقه بندی فایل، جستجو و پاکسازی فایل های تکراری ، هماهنگ سازی فایل با سرعت بالا و انتقال داده، حذف  دسته ای  فایل ها  و پاک سازی مطمئن داده ها، نظارت بر تغییرات دیسک،  مدیریت خودکارفایل مبتنی بر سیاست های مندرج  و… می باشد.

ویژگی ها:

تحلیل فضای دیسک سخت
طبقه بندی و سازماندهی فایل
جستجو و پاکسازی فایل های تکراری
حذف  دسته .......

Milad بازدید : 248 یکشنبه 1394/04/14 نظرات (0)

نرم افزار Special Uninstaller هوشمندترین برنامه ی حذف نرم افزار های نصب شده شما در سیستم عامل ویندوز می باشد. این نرم افزار که به الگوریتم تشخیص بسیار مهندسی و موتور حذف قدرتمند مجهز است ، می تواند به طور موثر و به طور کامل هر برنامه ای را که اپلت استانداردAdd/Remove Programs قادر به خذف آن نیست را حذف نماید.

امکانات و مزایا:

حذف کامل هر نرم افزار نصب شده
حذف راحت  و کامل برنامه های ناخواسته که اپلت  Add/Remove  ویندوز  قادر به انجام آن نیست

حذف ۱۰۰ در....

Milad بازدید : 172 یکشنبه 1394/04/14 نظرات (0)

نرم افزار FreeFileSync ابزاری برای مقایسه و هماهنگ سازی پوشه ها و فایل ها است. پوشه ها را می توان با کشیدن و رها کردن به  رابط برنامه اضافه نمود. از اماکانات آن میتوان به  رابط ساده ، همگام سازی یک یا دو طرفه اشاره نمود.درنرم افزار FreeFileSync مقایسه و همگام سازی فایلها به راحتی انجام می‌شود و تنها کافیست بر روی یک دکمه کلیک کنید. این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد که برای مقایسه ی پوشه‌ها، یکی از دو روش مقایسه بر اساس زمان و سایز و یا روش مقایسه بر اساس محتویات پوشه‌ها را انتخاب کنید .

ویژگی ها:
* مقایسه فایل ها و همگام سازی آنها.
* هماهنگ سازی زیرپوشه ها، از جمله پوشه  های خالی
* انتخاب پوشه از......

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از سایت کامپیوتر-موبایل-اندروید راضی هستید؟
    تبلیغات
    مترجم
    رتبه ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 134
  • بازدید سال : 20,119
  • بازدید کلی : 349,680