loading...
کامپیوتر-موبایل-اندروید
قوانین سایت
توجه داشته باشید که تمامی مطالب کامپیوتر-موبایل-اندروید به صورت اختصاصی ترجمه و منتشر می شوند و کپی برداری از آن ها شرعا حرام می باشد و مورد رضایت ما نخواهد بود
Milad بازدید : 215 چهارشنبه 1394/04/17 نظرات (0)

نرم افزار System Cleaner ابزاری برای بازگرداندن فضای هارد درایو، تمیز کردن تاریخچه فعالیت های شما بر روی کامپیوتر و پایدار نگه داشتن اجرا برنامه های رایانه ی شما می باشد. این برنامه به شما امکان  پاک سازی  فایل های غیر ضروری و موقتی، از جمله کش مرورگر ، کوکی ها، تاریخچه، لیست اسناد اخیر، فایل های موقت، لاگ ها و بیشتر را از درایو هایتان را می دهد .  از دیگر قابلیت های  آن میتوان به حذف بیش از  ۱۰۰ پسوند فایل، مدیریت  راه اندازی ویندوز ،حذف اطلاعات نامعتبر  از رجیستری  و… اشاره نمود.

ویژگی های کلیدی:
• بازگرداندن کارایی دیسک سخت خود، فضای دیسک سخت و محافظت از حریم خصوصی خود با تمیز کردن تاریخچه اینترنت، حافظه کش، فایلهای موقت، فایل های موقتی ویندوز، لیست اسناد اخیر، * .فایل هایCHK   و خیلی، خیلی بیشتر.......

Milad بازدید : 274 چهارشنبه 1394/04/17 نظرات (0)

نرم افزار Process Lasso تکنولوژی منحصر به فرد جدید  با قابلیت های حیاتی در خصوص بهبود چشمگیر پاسخ دهی و پایداری کامپیوتر شما می باشد. اساسا طوری ویندوزطراحی شده است که این امکان به برخی از برنامه ها این اجازه داده می شود تا بدون محدودیت منابع سی پی یو را به تسخیر خود در بیاورند و بدین ترتیب مشکلاتی چون هنگ شدن و کاهش پاسخ دهی سیستم برایتان بوجود می آید..تکنولوژی  ProBalance (متعادل سازی  فرآیند) Lasso هوشمندانه اولویت هایی را برای استفاده از منابع سیستم  توسط برنامه های در حال اجرا  را تعریف می کند.تو انتخاب کنید که کدام پردانده برای کدام برنامه با چه میزانی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین شما میتوانید از فعالیت مکرر برنامه‌های بیخود جلوگیری کنید و یا در قسمت لاگ برنامه‌ها آن‌ها را مشاهده کنید. این نرم افزار دارای رابط کاربری بهبود نرم افزار Process Lasso تکنولوژی منحصر به فرد جدید  با قابلیت های حیاتی در خصوص بهبود چشمگیر پاسخ دهی و پایداری کامپیوتر شما می باشد. اساسا طوری ویندوزطراحی شده است که این امکان به برخی از برنامه ها این اجازه داده می شود تا بدون محدودیت منابع سی پی یو را به تسخیر خود در بیاورند و بدین ترتیب مشکلاتی چون هنگ شدن و کاهش پاسخ دهی سیستم برایتان بوجود می آید..تکنولوژی  ProBalance (متعادل سازی  فرآیند) Lasso هوشمندانه اولویت هایی را برای استفاده از منابع سیستم  توسط برنامه های در حال اجرا  را تعریف می کند.تو انتخاب کنید که کدام پردانده برای کدام برنامه با چه میزانی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین شما میتوانید از فعالیت مکرر برنامه‌های بیخود جلوگیری کنید و یا در قسمت لاگ برنامه‌ها آن‌ها را مشاهده کنید. این نرم افزار دارای رابط کاربری بهبود .....

Milad بازدید : 226 چهارشنبه 1394/04/17 نظرات (0)

نرم افزار AnyMP4 Blu-ray Ripper برنامه ای همه کاره و محبوب ترین نرم افزار تبدیل فرمت Blu-ray با قابلیت  تبدیل Blu-ray و ۳D Blu-ray به فرمت های  ۲D و ۳D می باشد. از امکانات آن میتوان به  تبدیل Blu-ray به MP4 ، MOV، M4V، MPEG، MKV، VOB، AVI، WMV، FLV، ASF، SWF، RMVB، WebM و، و غیره و سپس پخش  آنها بر روی هر دستگاه قابل حمل و حتی دستگاه پخش ۳D برای لذت بردن بهتر ،سرعت تبدیل ۶ برابری و… اشاره نمود.

ویژگی های کلیدی

تبدیل فرمت  Blu-ray (2D / 3D) به فرمت های فیلم  ۲D و ۳D
• تبدیل Blu-ray (2D / 3D) به هر فرمت ویدئویی ۲D
مانند MP4، H.264، AVI، MP3، WMV، FLV، MKV، ۳GP، VOB، دیویکس ، MOV، M4A، و غیره و حتی فیلم های HD مانند......

Milad بازدید : 306 چهارشنبه 1394/04/17 نظرات (0)

نرم افزار Rufus ابزاری کاربردی و کم حجم جهت فرمت  و ایجاد  یک درایو USB قابل بوت با استفاده از یک ایمج ISO قابل بوت  می باشد. با استفاده از این برنامه قادرید تا ویندوز تان را از طریق یک فلش در رایانه تان نصب کنید.

Rufus  یک ابزار کوچک است که  که به کمک آن قادرید تا  به فرمت و ایجاد درایوهای فلش USB قابل بوت مانند کلیدهای USB / pendrives، کارت حافظه، و غیره  بپردازید.

قابلیت ها:

ایجاد رسانه های USB به منظور  نصب فایلهای ISO قابل بوت (ویندوز، لینوکس، و غیره)
کار بر روی یک سیستم.......

Milad بازدید : 252 چهارشنبه 1394/04/17 نظرات (0)

نرم افزار Auslogics BoostSpeed 8 ابزاری کاربردی و قدرتمند  جهت تعمیر ، نگهداری  و بینه سازی کامپیوتر و برنامه ای  ایده آل برای افزایش سرعت کامپیوتر و اتصال به اینترنت شما می باشد.  از قابلیت های آن یمتوان  افزایش سرعت  کامپیوتر و رفع  مشکلات کامپیوتر آهسته ،بهینه سازی ویندوز  پاک کردن داده های اضافی از دیسک و Defrag کردن هارد  و رجیستری ، شروع سریعتر برنامه ها،سرعت بخشیدن به زمان شروع کامپیوتر، بهینه سازی اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس و کلاینت های ایمیل و… اشاره نمود.

ویژگی ها:

•  System Scan
-رابط با نام تجاری جدید
-نمایش وشعیت فعلی.......

Milad بازدید : 232 سه شنبه 1394/04/16 نظرات (0)

نرم افزار All-In-One Toolbox Pro (29 Tools) حاوی ۲۹ ابزار  کاربردی و قدرتمند جهت پاک سازی و تقویت  حافظه آندرویدی  برای دستگاه های اندرویدی می باشد. از امکانات آن میتوان به پاک سازی فایل های بدردنخور، تقویت حافظه، محافظت از اطلاعات خصوصی و افزایش سرعت آندروید، حذف دسته ای برنامه های ناخواسته، انتقال برنامه به کارت SD، غیر فعال کردن برنامه های در حال اجرا از بوت سیستم ، مدیریت فایل ها در کارت SD و بیشتر …اشاره نمود.

ویژگی های کلیدی

سرعت بخشیدن به سیستم و افزایش عمر باتری.
رابط چند زبانه.....

Milad بازدید : 261 سه شنبه 1394/04/16 نظرات (0)

نرم افزار SysTweak Advanced Driver Updater برنامه ای با یک پایگاه داده گسترده است که شامل جدیدترین و به روز ترین درایور های موجود در بازارد جهت به روز رسانی درایور های سخت افزاری  شما می باشد.پس  از اسکن سیستم شما و نمایش یک لیست از درایور های قدیمی، این برنامه به طور خودکار به روز رسانی انها می پردازد. این برنامه همچنین از درایور های قدیمی به صورت خودکارنسخه ی پشتیبان تهیه نموده  و سپس جدیدترین درایورها را برایتان نصب می کند.کار اب آن بسیار ساده است.در صورت دوست نداشتن درایور های نصب شده و یا ایجاد هر گونه مشکلی، امکان ازگردانی نسخه های پشتیبان تهیه شده ممکن می باشد.

ویژگی های کلیدی
• تضمین اوج عملکرد سخت افزار نصب......

Milad بازدید : 242 سه شنبه 1394/04/16 نظرات (0)

نرم افزار MX Player Pro هترین راه برای لذت بردن از فیلم های خود می باشد.

*شتاب سخت افزاری – شتاب سخت افزاری می تواند برای ویدئوهای بیشتر با کمک رمزگشایی جدید H/W به کار برده شود.

* رمز گشایی چند هسته ای – MX Player اولین پخش کننده ویدئو اندروید است که از رمز گشایی چند هسته ای پشتیبانی می کند. نتیجه تست ثابت کرد که عملکد دستگاه های دو هسته ای تا ۷۰% بهتر از دستگاه های تک هسته ای است.

* زوم کردن با لمس – با حرکت انگشتان بر روی صفحه نماش به راحتی بزرگنمایی و کوچکنمایی کنید. Zoom و Pan همچنین توسط گزینه در دسترس است.

* حرکات زیرنویس – اسکرول جلو......

Milad بازدید : 322 سه شنبه 1394/04/16 نظرات (0)

نرم افزار WiFi File Explorer PRO ابزاری کاربردی جهت مرور، انتقال، دانلود، آپلود، حذف، کپی، تغییر نام، پخش و مدیریت فایل ها بر روی دستگاه آندروید با استفاده از یک مرورگر وب از طریق اتصال وای فای  و با قابلیت دسترسی در آندروید ۵٫۰ و بالاتر با کارت  SD است.

توسط این برنامه می توانید به تمام محتویات کارت حافظه موبایل خود از طریق WiFi کامپیوتر یا لپ تاب دسترسی داشته باشید. دیگر نیاز به خارج کردن کارت حافظه از موبایل یا اتصال کابل به آن برای دسترسی به محتویات کارت حافظه نیست.فقط کافی است که WiFi گوشی خود را فعال کرده و به شبکه WiFi لپ تاپ یا مودم WiFi خود وصل کنید. برنامه یک IP در اختیار شما می گذارد و با وارد کردن آن IP در مرورگر وب کامپیوتر می توانید به محتویات کارت حافظه دسترسی داشته باشید. این برنامه از قابلیت کشیدن و رها کردن نیز پشتیبانی می کند.

ویژگی های کلیدی:

مرور و دانلود تمام فایل ها بر روی دستگاه اندرویدتان بدون نیاز به کابل با استفاده از یک مرورگر وب

دانلود کل دایرکتوری با یک کلیک که هیچ برنامه.......

Milad بازدید : 223 سه شنبه 1394/04/16 نظرات (0)

نرم افزار ۷ Minute Workout  برنامه ای عالی برای کاهش وزن تان و رسیدن به تناسب اندام ایده ال می باشد. ۷ Minute Workout در حال حاضر  از Google Fit پشتیبانی می کند ، و همراه با تمرینات جدیدعضلات شکم به شما ارائه می شود.

بیش از ۳،۰۰۰،۰۰۰ کاربراین برنامه را دوست دارند،و به صورت علمی ثابت  شده است که این برنامه قابلیت کاهش وزن و بهبود عملکرد قلبی عروقی را دارا می باشد.

اگر خواهان از دست دادن وزن، دریافت یک شکم صاف و تقویت عضلات شکمی خود هستید بهترین گزینه  ۷ Minute Workout می باشد.

درست مانند بازی های ویدیویی......

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از سایت کامپیوتر-موبایل-اندروید راضی هستید؟
    تبلیغات
    مترجم
    رتبه ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 20,118
  • بازدید کلی : 349,679