loading...
کامپیوتر-موبایل-اندروید
قوانین سایت
توجه داشته باشید که تمامی مطالب کامپیوتر-موبایل-اندروید به صورت اختصاصی ترجمه و منتشر می شوند و کپی برداری از آن ها شرعا حرام می باشد و مورد رضایت ما نخواهد بود
Milad بازدید : 257 سه شنبه 1394/04/16 نظرات (0)

نرم افزار Telephony Backup (Calls & SMS) PRO برنامه ای کاربردی  جهت بکاپ‌گیری از تماسها و پیامکها در گوشیهای اندرویدی است . دیگر هرگز گزارش تماس  یا هر یک از مکالمات SMS خود را از دست ندهید.
پس از آن می توانید  تماس و پیام های خود را حذف کنید،  و آنها  رادوباره  در لاگ  سیستم، و غیره بارگذاری مجدد کنید.
با توجه به محدودیت های آندروید، تهیه پشتیبان از پیام های خروجی در یک فرایند پس زمینه هر چند ساعت یک بار انجام می شود. این اپلیکیشن به شما امکان میدهد که بتوانید براحتی از تاریخچه تماسها و پیامکهای رد و بدل شده خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و در مواقع ضروری آنها را بازگردانی کنید. دو حالت برای بکاپ گیری وجود دارد، حالت خودکار و حالت دستی......

Milad بازدید : 232 سه شنبه 1394/04/16 نظرات (0)

نرم افزار HTML Compiler برنامه ای جهتنرم افزاری است جهت تبدیل صفحات وب و کد HTML ( شامل : HTML, CSS, JavaScript و… ) به فایل های اجرایی exe می باشد.

از امکانات آن می توان به  سفارشی سازی فایل اجرایی  با تغییر آیکون آنهاو ایجاد گزینه های مختلف دیگر مانند  ممکن/غیر ممکن کردن  امکان چاپ صفحات HTML،  انتخاب متن و …، اکسترکت  فایل های های مختلف  و یا اجرا  خودکار آنها،مجهز به فناوری  ای وب (HTML، CSS، جاوا اسکریپت، عکس، و غیره)ایجاد برنامه های اجرایی مستقل برای ویندوز (TM) از جمله نرم افزار، فایل راهنما، ارائه، مواد آموزشی، کیوسک ، رابط CD، بازی های آموزشی، موارد  فروش / تبلیغاتی، تست ها و آزمونهای درسی، و بیشتر …اشاره نمود.

ویژگی های اصلی برنامه:
– تولید فایل های اجرایی مستقل
-پشتیبانی از نسخه خط فرمان......

Milad بازدید : 284 سه شنبه 1394/04/16 نظرات (0)

نرم افزار Resource Hacker به منظور ویرایش منابع: تدوین، مشاهده، تجزیه و منابع کامپایل مجدد  فایل های  اجرایی  نسخه های  ۳۲bit 64bit ویندوزطراحی شده است. Resource Hacker قابلیت باز کردن هر نوع فایل اجرایی ویندوز (*.exe; *.dll; *.scr; *.mui و غیره) را دارا می باشد به طوری که امکان  اضافه،حذف یا تغییر این منابع در محدوده ی این فایل هاممکن می شود. این برنامه همچنین می تواند  فایل های اسکریپت منبع را ایجاد وکامپایل (* .rc)، و فایل های منابع (* .res) را  ویرایش  کند.

دیگر قابلیت های برنامه:

مشاهده منابع:
مکاننما، تصاویر منابع آیکون، بیت مپ، GIF، AVI، و JPG ر
پخش منابع صوتی WAV و MIDI
مشاهده منوها، تبادل نظر......

Milad بازدید : 257 سه شنبه 1394/04/16 نظرات (0)

نرم افزار Ignition برنامه ای سریع و کم حجم جهت بهینه سازی رایت CD / DVD  است. این برنامه با بهینه سازی نحوه ی قرار گیری فایل ها بر روی سی دی / دی وی دی به شما درصرفه جویی در فضای اشغال شده توسط رسانه های شما کمک می کند.  یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این برنامه، سازماندهی فایل‌ها جهت رایت آن‌ها میباشد به عنوان مثال اگر فایل‌های بکاپ سیستم تان در ۴ دیسک قرار میگیرند ممکن است با استفاده از این برنامه و جابجایی فایل‌ها، آن‌ها را در ۳ دیسک جا دهد.
همان گونه که میدانید رایت CD/DVD‌های موزیک به صورت معمولی، قابل اجرا ایمیج گیری از دیگر ویژگی این برنامه  می شود به وسیله این قابلیت میتوانید از دیسک‌های خود، یک نسخه پشتیبان در قالب فایل ایمیج و فرمت iso تهیه کنید.

ویژگی ها:

پشتیبانی از سی دی، های  ۶۵۰،۷۰۰ مگابایت
رایت سی دی و دی......

Milad بازدید : 220 سه شنبه 1394/04/16 نظرات (0)

نرم افزار Camera Zoom FX Premium برنامه دوربین شگفت انگیز برای کاربران آندروید می باشد.از امکانات آن می توان به سفارشی کردن تمام دکمه های سخت افزاری خود  به منظور کنترل زوم، عکس برداری فوری، ،پیش نمایش افکت های ،ارتقاء گزینه های سخت افزاری مانند فوکوس اتوماتیک، تعادل رنگ سفید، عکس برداری در شب و … اشاره نمود.

ویژگی های کلیدی

سریعترین دوربین آندروید
بهترین حالت عکس
شات پایدار....

Milad بازدید : 256 سه شنبه 1394/04/16 نظرات (0)

نرم افزار Fleksy Keyboard سرگرم کننده ترین،  قابل تنظیم ترین برنامه جهت تایپ و رسما سریع ترین صفحه کلید جهان است. از امکانات آ« می توان به یافتن و ارسال  تصاویر GIF،و سفارشی صفحه کلید خود را با برنامه های افزودنی قدرتمند و تم های رنگارنگ و… اشاره نمود.

قابلیت ها:

– دقیق ترین و سریعترین عملکرد

– طراحی زیبا و دسترسی به  ۳۰ تم رنگارنگ و  ۳ اندازه قابل تنظیم

– رابط چند زبانه

– تکنولوژی منحصر....

Milad بازدید : 236 سه شنبه 1394/04/16 نظرات (0)

نرم افزار priPrinter درایور مجازی کاربردی برای  پرینترتان با قابلیت  دستکاری خروجی پرینتر قبل از چاپ می باشد. نصب priPrinter مثل هر درایور پرینتر دیگر می باشد. بعد از چاپ، این برنامه  به صورت خودکار پیش نمایش چاپ را به شما نشان می دهد  که در آن شما می توانید به تغییر طرح بندی، انباشتگی صفحات، اصلاح آنها و بسیاری دیگر بپردازید. پس از ان می توانید آن سند را در  چاپگر واقعی چاپ  و یا برای استفاده ی آتی ذخیره  کنید. با priPrinter همیشه اطمینان حاصل خواهید نمود که طهار و طرح بندی پرینت هایتان  مناسب با سلیقه هایتان می باشد.همچنین امکان اندازه گیری آیتم ها بر روی کاغذ ، تعریف حاشیه و صفحات بدون نیاز به چاپ دوباره و دوباره و هدر رفت زمان و هزینه تان ممکن می باشد.

ویژگی ها:
• ارائه هر ویژگی مورد نیاز به منظور  چاپ  آسان و ساده
• پیش نمایش چاپ.....

Milad بازدید : 259 دوشنبه 1394/04/15 نظرات (0)

نرم افزار Universal Book Reader یک برنامه کتاب الکترونیکی خوان رایگان، کاربر پسند برای اندروید است.
رابط این برنامه کاربر پسند و شیک می باشد  و قابلیت خواندن کتاب ها با فرمت EPUB و PDF  را در هر دو گوشی های هوشمند آندروید و تبلت آسان می کند. مرورگر فایل یکپارچه برنامه به کاربران  امکان خواندن هر کتاب، ذخیره شده در دستگاه را ممکن می کند.

ویژگی های کلیدی

ناوبری  آسان و سریع
رابط شیک و کاربر پسند
سفارشی سازی......

Milad بازدید : 189 دوشنبه 1394/04/15 نظرات (0)

نرم افزار SoftColor ابزاری ماربردی و دقیق جهت تصحیح پیشرفته و خودکار رنگ ، ویرایش تصویر و مدیریت رنگ است. Automata به طور مستقل در پس زمینه  کار می کند و  قابلیت پردازش دسته ای تصاویر را دارا می باشد.

از دیگر امکانات آن می توان به ا پشتیبانی از عملیات اولیه  فایل الگوریتم خودکار تصحیح رنگ ،تصحیح تعادل رنگ،اکسپوژر و کنتراست مشکلات تصویر اصلی
تغییر اندازه، کراپ، چرخش، شارپ و کاهش نویز تصویر اصلی. ابزار ویرایش تصویر و  اعمال فیلتر، پردازش غیر مخرب لایه رنگ و…اشاره نم......

Milad بازدید : 227 دوشنبه 1394/04/15 نظرات (0)

نرم افزار Imagisizer ابزاری عالی جهت  تغییر اندازه و تبدیل  تصاویر متعدد  در حالت دسته ای می باشد.  از قابلیت های آن می توان به   تغییر اندازه و یا تبدیل سریع و آسان  چندین فایل عکس با فرمت  JPG، PNG، BMP و یا GIFبه طور همزمان، اضافه کردن واترمارک متنی و تصویری به خروجی،رابط  کاربر پسند،پشتیبانی از کشیدن و رها کردن  فایل ها، پوشه ها به پنجره اصلی برنامه و…. اشاره نمود.کمک این نرم افزار به راحتی می توانید عکس های دلخواهتان را از طریق ایمیل ارسال کنید، با سرعت آن ها را لود کنید، به آسانی در بین فولدرها جابه جا کنید و فرمت آن ها را تغییر دهید، ویرایش کنید و سپس آن ها را بر روی فضای مورد نظر از سیستم تان ذخیره کنید. کافی است بر روی عکس مورد نظر کلیک راست نموده و سپس شروع به کار بر روی آن کنید.

ویژگی ها:

– قابلیت و توانایی تبدیل فایل ها، دانلود فایل ها به طور مستقیم به فیس بوک، اعمال فیلتر های و تنظیم DPI و  وضوح و یا اشباع تصاویر

-استفاده آسان ، را......

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از سایت کامپیوتر-موبایل-اندروید راضی هستید؟
    تبلیغات
    مترجم
    رتبه ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 20,120
  • بازدید کلی : 349,681