loading...
کامپیوتر-موبایل-اندروید
قوانین سایت
توجه داشته باشید که تمامی مطالب کامپیوتر-موبایل-اندروید به صورت اختصاصی ترجمه و منتشر می شوند و کپی برداری از آن ها شرعا حرام می باشد و مورد رضایت ما نخواهد بود
Milad بازدید : 296 جمعه 1394/05/02 نظرات (0)

OfficeSuite 8 Pro + PDF نسخه ی هشتم از نرم افزار پرطرفدار و فوق العاده ی آفیس کمپانی موبایل سیستم برای اندروید است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم در سریع ترین زمان ممکن نسخه ی فول و پولی (پرداخت شده) آن را برای شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. نسخه ی هشتم این نرم افزار عالی همانند نسخه ی هفتم هست به گونه ای که با آن می توانید به آسانی به ایجاد، مشاهده، چاپ، ویرایش و به اشتراک گذاری فایل های ورد، اکسل و پاورپوینت بپردازید و یا فایل های با فرمت PDF را بارگزاری کنید! نسخه هشت نسبت به نسخه قبلی دارای پیشرفت های زیادی است و با دارا بودن یک رابط کاربری..........

Milad بازدید : 447 جمعه 1394/05/02 نظرات (0)

Floating Toucher یک نرم افزار کاربردی و عالی در زمینه ی کنترلرها و ساده سازی دسترسی بهاپلیکیشن ها از گروه برنامه نویسی Digital Life International مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که به صورت رایگان عرضه گردیده است و با استفاده از آن می توانید یک دکمه ی چرخان را به صفحه ی اصلی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خودتان اضافه کنید و با استفاده از آن به صورت همه جانبه تمامی برنامه ها و بازی ها + تنظیمات بخش های مختلف دستگاه را تنها با یک کلیک در دسترس داشته باشید و آن ها را باز کنید! اگر دوست دارید که بخش های مختلف گوشیتان را تنها با یک لمس در اختیار داشته باشید و یا لیستی از اپلیکیشن هایی که روزانه به تعداد زیاد باید آن ها را باز کنید را به صورت یکجا داشته باشید پیشنهاد می دهیم اپلیکیشن فوق العاده ی Floating Toucher را از د.......

Milad بازدید : 255 جمعه 1394/05/02 نظرات (0)

Floatify Notifications Pro نسخه پولی و کامل اپلیکیشن عالی و پرطرفدار Floatify از استودیوی Jawomo برای دستگاه های اندرویدی است که با نصب آن برروی تبلت و یا گوشیتان می توانید اطلاعیه ها را دقیقا همانند اندروید ۵ یا همان لالی پاپ به نمایش بگذارید! با نصب این برنامه همانند لالی پاپ تمامی اطلاعیه های مختلف تماس ها، پیامک ها و … در صفحه به صورت کامل برای شما به نمایش گذاشته می شود و قادر خواهید بود با استفاده از ویژگی Quick Reply بدون نیاز به باز کردن برنامه های مختلف همچون واتس اپ، هنگ اوت، تکسترا و … اقدام به پاسخ در همان صفحه نمایید. شاید شما نیز دوست داشته باشید از طریق لاک اسکرین بدون باز کردن قفل صفحه به اطلاعیه ها دسترسی داشته باشید؛ این مورد هم در Floatify تعبیه شده است. به نظر بنده همین الان با بخش اطلاع رسان دستگاهاندرویدی خود خداحافظی کنید و به Floatify Notifications Pro سلام کنید و آن را برروی موبایل خود نصب نمایید تا انواع انیمیشن های زیبا، امکان سفارشی سازی رنگ ها و دیگر موارد، تعیین استایل و غیره رابط کاربری دستگاهتان را فوق العاده تر از قبل گردانید........

 

Milad بازدید : 236 جمعه 1394/05/02 نظرات (0)

نرم افزار Prey ابزاری  بسیار بدرد بخور به منظور ردیابی لپ تاپ، تلفن همراه و تبلت هیا به سرقت رفته و یا گم شده ی شما می باشد . از امکانات آن میتوان به حجم کم، ،منبع باز، کنترل کامل و از راه دور به صورت  ۲۴/۷ و… اشاره نمود. با استفاده از این برنامه می توان به  به سرعت  اشیاء دزدیده شده ی خود را پیدا نمایید. حتی می توانید متوجه شوید که فرد سارق با مثلا اپ تاپ شما دارد چه کاری میکند.

نحوه ی کار:
در واقع شما یک مامورمخفی کوچک را در کامپیوتر و یا گوشی خود نصب می کنید که در سکوت منتظر سیگنال راه دوری از طرف شماست تا از خواب بیدار شود و معجزه ی خود را عملی کند.این سیگنال از طریق اینترنت و یا پیام کوتاه ارسال می شود، و به شما امکان جمع آوری اطلاعات در مورد محل سارق، سخت افزار و وضعیت شبکه دستگاه، را فراهم می کند و بدین طریق می توانید دست به اقدامات لازمه در این خصوص بزنید .
و با تیک زدن جلوی نام رایانه ی خود بعنوان دستگاه.......

Milad بازدید : 333 پنجشنبه 1394/05/01 نظرات (0)

 به صورت رایگان

حتما اسم مونا افشار راشندید که چطور با اینترنت پولدار شد‌..

با ما باشید تا روش های مونا افشارو یاد بگیرید.
این هفت روش آسان و سریع برای کسب درآمد از اینترنت آن قدر ساده است که از خودتان می پرسید... 
"
چه طور قبلا به فکرم نرسیده بود؟"
بلهبالاخره شما هم می توانید از کسب و کار اینترنتی و به آسانی در منزل و با کامپیوتر خود درآمد عالی پیدا کنید. در ۳ دقیقه آینده به راحتی با هفت روش ساده برای کسب درآمد فوق العاده آشنا می شوید.
که این کتاب را برای شما با کمترین قیمت نسبت به بقیه برنامه های کسب درامد در اختیارتان گذاشته ام.
پس اگر آب هم دستتان هست آن را زمین بگذارید و این صفحه را تا آخر بخوانیدواگر راضی شدید برنامه را دانلود کنید....
راستش را بگویید: تا به حال به چندین سایت آموزش کسب درآمد از اینترنت سرزده اید؟ چند تا مقاله خوانده اید؟ چند تا از این سایت ها واقعا به شما کمک کرد از طریق اینترنت پول درآورید؟

این سوال مهم اینجا پیش می آید: اگر همین طور ادامه دهید، فکر نمی ......

Milad بازدید : 249 پنجشنبه 1394/04/18 نظرات (0)

نرم افزار Light Flow – LED&Notifications به شما اجازه می دهد رنگ های اطلاع رسانی LED خود را کنترل کنید.

ویژگی ها

امکان کنترل رنگ اطلاع رسانی LED  برا دستگاههای اندروید ب
تنظیم  تکرار صداها برای اطلاعیه ها بر روی الگوهای لرزش
یک حالت “sleep” یا “on charge” که در آن چراغ ها و/یا صداها و ویبره ها دیده یا شنیده نمی شوند
*تایمر  خواب
* تماس های از دست رفته
* ایمیل صوتی
* یادآوری های تقو....

Milad بازدید : 237 پنجشنبه 1394/04/18 نظرات (0)

نرم افزار Wise Program Uninstaller برنامه ای کاربردی جهت حذف برنامه های ناخواسته شما از رایانه می باشد.این برنامه همچنین قابلیت حذف اجباری برنامه های سرسخت را دارا می باشد. علاوه بر این، این برنامه قابلیت حذف تمامی فایل های به جای مانده از حذف نرم افزار های کاربردی را دارا می باشد.

این  برنامه دارای مزایای بسیاری  جالب مانند استفاده آسان ، رابط کاربری گرافیکی ساده اما زیبا، و غیره، اما مهمتر از همه، سازگاری  با  ویندوز  ۸ و رایگان  می باشد.همچنین برنامه Wise Program Uninstaller میتواند اطلاعات درون رجیستری مربوط به نرم افزارهایی که حذف کرده اید و فضای زیادی را مشغول خود کرده اند را به خوبی پاکسازی کند.

ویژگی ها:
* رایگان
* پشتیبانی از جستجو برنامه ها مناسب.......

Milad بازدید : 235 پنجشنبه 1394/04/18 نظرات (0)

نرم افزار DU Meter برنامه ای مفید و کاربردی  جهت نظارت بر استفاده از اینترنت کامپیوتر شما می باشد و نمودارهای لحظه به لحظه  از میزان استفاده از اینترنت را به شما نشان می دهد و قابلیت  گزارش دهی و هشدار دادن بر اساس دانلود ها و آپلودها را دارا می باشد. DU Meter شامل امکانات گسترده  لاگین، سیستم انعطاف پذیر وقایع، و  … کار با  مودم تلفن، DSL، مودم کابلی، شبکه محلی، ماهواره ای، و …: و تمام اتصالات شبکه  را دارا می باشد.همچنین به کمک این نرم افزار می توان از چندین Connection به صورت همزمان دریافت گزارش نمود.

قابلیت ها:

– گزارش دهی به شما از طریق ایمیل در خصوص میزان استفاده کودکان از پهنای باند و اینترنت
– دیدن ترافیک در حال انتقال به صورت نمودار ( Graph ) در هر لحظه
– کنترل ترافیک محلی و شبکه
– ایجاد گزارش روزانه ، هفتگی ، ماه......

Milad بازدید : 209 پنجشنبه 1394/04/18 نظرات (0)

نرم افزار LookDisk ابزار چند منظوره دسکتاپ  جهت  جستجو برای فایل ها با استفاده از پارامترهای مختلف می باشد. می توانید از آن برای جستجوی متن موجود در اسناد خود (از جمله فایل های PDF) ، پیدا کردن فایل های تکراری (بر اساس نام یا محتوا) و همچنین نمایش نمای کلی هارد دیسک و فضای استفاده شده  استفاده کنید. دیگر امکانات این برنامه عبارتند اند از  چند گزینه پیشرفته فیلتر کردن، استفاده از ابزار های مشاهده ی  محتوای فایل های ، پشتیبانی از فایل های فشرده (ZIP، GZIP، ARJ، CAB، RAR، LZH، ۷Z) و …. اشاره نمود.

همچنین امکان  ذخیره یا چاپ  لیست فایل هانیز ممکن می باشد. LookDisk  قابلیت پردازش فایل های زیادی را  بدون استفاده بیش از حد از منابع سیستم  رادارا می باشد. رابط برنامه نیز کاملا گرافیکی بوده و کار با آن آسان می باشد.

برخی از ویژگی های کلیدی:

· جستجو برای فایل های تکراری.......

Milad بازدید : 264 چهارشنبه 1394/04/17 نظرات (0)

نرم افزار Spotify Music ابزار  رایگان برای  تلفن همراه و تبلت جهت گوش دادن به موسیقی  در هر کجا می باشد
با Spotify ، شما به دنیای موسیقی دسترسی دارید .می توانید به هنرمندان و آلبوم های آنها گوش دهید، و یا لیست پخش خود  که حاوی آهنگ های مورد علاقه تان می باشد را ایجاد کنید .
ویژگی ها

پخش آلبوم هر هنرمند، ،یا  لیست پخش در حالت shuffle
پخش هر آهنگ، هر زمان........

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از سایت کامپیوتر-موبایل-اندروید راضی هستید؟
    تبلیغات
    مترجم
    رتبه ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 226
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 586
  • بازدید ماه : 3,612
  • بازدید سال : 19,951
  • بازدید کلی : 349,512