loading...
کامپیوتر-موبایل-اندروید
قوانین سایت
توجه داشته باشید که تمامی مطالب کامپیوتر-موبایل-اندروید به صورت اختصاصی ترجمه و منتشر می شوند و کپی برداری از آن ها شرعا حرام می باشد و مورد رضایت ما نخواهد بود
Milad بازدید : 957 چهارشنبه 1394/06/25 نظرات (0)

به صورت رایگان

* برنده جایزه برترین اپلیکیشن به انتخاب کابران در دومین جشنواره موبایل ایران
* برنده جایزه دوم بهترین نرم افزار تخصصی / کاربردی ایران در جشنواره پردیس دانشگاه شریف

تقویم رنگی رنگی یه تقویم حرفه ای خوشگله که علاوه بر اینکه برای هر روز یه مناسبت رنگی بهتون پیشنهاد می ده، امکانات حرفه ای تقویم مثل یادداشت برداری یا یاد آوری تولد دوستان رو هم داره. مناسبت های این تقویم در هیچ جای دیگه ای پیدا نمی شن و مخصوص آدم های رنگی است. مثلا "روز بی مناسبت هدیه دادن"، "روز کتاب خوندن"، "روز غذا دادن به حیوونها" یا "روز غر زدن ممنوع".
امکانات رنگی رنگی حرفه ای:
- مناسبت های رنگی رنگی برای هر روز
- همگام سازی با اکانت گوگل و ذخیره یادداشت ها در سرور گوگل
- نمایش تاریخ شمسی / میلادی / قمری
- امکان اضافه کردن یادداشت برای هر روز
- امکان تنظیم reminder برای یادداشت ها
- تقویم تولد برای.......

Milad بازدید : 489 شنبه 1394/06/07 نظرات (0)

به صورت رایگان

• کسب درآمد از مسابقات اینترنتی (هر هفته به 50 نفر جایزه هایی مثل گوشی موبایل و پول نقد تا 50 هزارتومن تعلق میگیره)
•کسب درآمد از نظر سنجی
•کسب درآمد از بازیهای انلاین قارچ خور و پک من و ...
•کسب درآمد از فروش فایل و اجناس
•خرید اجناس با تخفیف (مثلا یک جنس 100 هزارتومنی رو 30 هزار تومن بخر (هر جنسی مثلا کیف , کفش , بلیط و ...) )

™ کسب درآمد از اینترنت بدون هیچ تخصص و سرمایه ای برای هر سن وسالی , 100% واقعی-تست شده-تضمینی

اینم اثبات www.teobux.com [کاربرانی که درآمدشون 150هزارتومنه.....

Milad بازدید : 285 یکشنبه 1394/05/04 نظرات (0)

هیچ محدودیتی وجود ندارد. تماس و پیام به همان اندازه که شما می خواهید! 
LINE یک برنامه ارتباطی جدید است که اجازه می دهد تا شما را به رایگان تماس های صوتی و ارسال پیام رایگان در هر زمان و هر کجا که شما هستند، 24 ساعت شبانه روز! 
LINE دارای بیش از 101 میلیون کاربر در سراسر جهان است و در بیش از 230 کشور استفاده می شود! 
خط رتبه بندی شده است وجود ندارد. 1 در دسته برنامه رایگان در 42 کشور از جمله ژاپن، تایوان، اسپانیا، روسیه، هنگ کنگ، تایلند، سنگاپور، مالزی، ماکائو، سوئیس، عربستان سعودی، امارات متحده عربی و بیشتر! 
بیشتر در مورد ویژگی های LINE است: 
- تماس رایگان صوتی! 
همه کاربران گوشی های هوشمند LINE می توانید به صورت رایگان با کیفیت بالا تماس های صوتی، در هر زمان و هر کجا که شما هستند لذت ببرید. 
صحبت برای تا آنجا که شما می خ.......

Milad بازدید : 317 شنبه 1394/05/03 نظرات (0)

آیا از کاربرانی هستید که مسنجر محبوب ویچت را برروی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خودتان داشتید و به نوعی به آن عادت کرده بودید و با فیلتر شدن آن مجبورید به سراغ یک مسنجر دیگر بروید !؟ آیا مایلید اپلیکیشنی بسیار شبیه و حتی قدرتمندتر از ویچت را برروی موبایل اندرویدی خود داشته باشید!؟ بله مسنجر BeeTalk – بیتالک یک مسنجر رایگان و شبکه اجتماعی با اینترفیسی واقعا زیبا و لذت بخش به همراه توابع مومنت و غیره برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید به صورت نامحدود به ارسال و دریافت فایل ها، متن ها و تصاویر بپردازید و با دارا بودن یک پیج اختصاصی و شخصی تمامی حرف ها و متن های خودتان را با دیگر کاربران و دوستان خودتان به اشتراک بگذارید! امکان پسندیدن (لایک) متن های شما، ارسال دیدگاه برای هر بخش از صفحه اختصاصی شما و … نیز به شما این .........

Milad بازدید : 206 شنبه 1394/05/03 نظرات (0)

SafeInCloud Password Manager برنامه ای قدرتمند، معروف و کاربردی در زمینه ی مدیریت و حفاظت پسوردها برای دستگاه های اندرویدی است که توسط استودیوی safe-in-cloud با قیمت ۲.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه شده است و با صدها هزار فروش از پرفروش ترین برنامه ها به شمار می رود. با استفاده و داشتن این نرم افزار برروی دستگاه اندرویدی خود می توانید در محیطی بسیار ساده و زیبا برروی اطلاعات شخصی خود نظیر رمز کارت های اعتباری، شماره ها و .. مدیریت داشته باشید و با رمز عبور از ان ها محافظت کنید و مانع از دسترسی دیگران به آن ها شوید. نرم افزار مدیریت رمز عبور SafeInCloud دارای نسخه اندرویدی و ویندوزی است که ان را می توان از امن ترین و بهترین برنامه های حفاظت از اطلاعات محرمانه دانست و ما نسخه پولی و پریمیوم ان را حضور شما کاربران ایرانی اندروید معرفی نموده ایم که بدون شک مفید واقع خواهد شد.

برخی از ویژکی و امکانات برنامه SafeInCloud Password Manager......

Milad بازدید : 274 شنبه 1394/05/03 نظرات (0)

Muslim Pro – Azan,Quran,Qibla یک اپلیکیشن مذهبی فوق العاده و کم نظیر از استودیوی Bitsmedia Pte Ltd برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه در گوگل پلی عرضه شده و تا به این لحظه بیش از ۵ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و هم اکنون قصد معرفی نسخه پرمیوم و پولی ان را داریم. اگر به دنبال کامل ترین و بهترین اپبلیکیشن مذهبی اندروید هستید ما به شما Muslim Pro را پیشنهاد می دهیم که با نصب ان برروی دستگاه اندرویدی خودی می توانید انواع ابزارهای قبله نما، تقویم اسلامی، تعیین وقت اذان، قرائت صوتی قرآن کریم، نمایش رستوران های حلال اطراف شما و … را داشته باشید و Muslim Pro بدون شک تجربه ای متفاوت از برنامه های مذهبی را برایتان به ارمغان می اورد! انواع ادعیه های مختلف نیز در برنامه تعبیه شده است که می توانید از ان ها استفاده کنید!

برخی از ویژگی ها و امکانات برنامه....

Milad بازدید : 287 شنبه 1394/05/03 نظرات (0)

GO Launcher Z جدیدترین و آخرین نسخه ی لانچر معروف GO برای دستگاه های اندرویدی است که آن را می توان محبوب ترین و پرطرفدارترین لانچر عرضه شده برای اندروید دانست چرا که تا به این لحظه +۵۰۰ میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده است! اگر از کاربرانی هستید که از ظاهر تکراری و بی روح دستگاه خود خسته شده اید همین الان به سراغ GO Launcher Z بروید! بله… با نصب این لانچر برروی اسمارت فون خود می توانید جان تازه ای به اینترفیس و رابط کاربری آن ببخشید! لانچر فوق دارای افکت های جالبی است که به هرچه زیبا کردن محیط کاربری اندروید شما می افزاید و با آن به تعداد دلخواه صفحه به هوم اسکرین موبایل خود بیفزایید. بدون داشتن لانچر امکان شخصی سازی بخش های مختلف اینترفیس مهیا نیست، همین الان لانچر زد را نصب کنید و با طیف گسترده ای از ویژگی های سفارشی سازی مواجه شوید!

برخی از ویژگی های لانچر GO Launcher Z اندروید :

* استفاده ناچیز از باتری و سرعت.........

Milad بازدید : 44051 شنبه 1394/05/03 نظرات (0)

TeamViewer یک نرم افزار عالی و پرطرفدار برای کنترل کامپیوتر از راه دور می باشد که از قدیم الایام از ان برای کارهای مختلف چون تعمیر و رفع مشکلات کامپیوترهای خانگی از طریق یک اتصال اینترنت استفاده می شود. با این برنامه ی عالی شما می توانید کامپیوتر دوست خود را به صورت کامل و از طریق موس و کیبورد در کامپیوتر خود مدیریت کنید! هم اکنون شاهد عرضه شدن نسخه ی اندرویدی این اپلیکیشن عالی هستیم که شما دارنده دستگاه های اندرویدی می توانید با نصب ان برروی موبایل خود به اسانی کامپیوتر اعضای خانواده، دوستان و اشنایان خود را از طریق اینترنت و هرجای این کره خاکی که باشند، مدیریت کنید! این برنامه دارای نسخه ویندوزی است که شما باید ان را برروی کامپیوتر شخص مقابل نصب کنید و پس از نصب آی دی و پسورد را در اختیار شما قرار دهد تا به اسانی به PC او وصل شوید و کارهای موردنظر خود را به آسانی انجام دهید.

برخی از ویژگی های اپلیکیشن TeamViewer اندروید:

* کنترل کامل برروی کامپیوتر.........

Milad بازدید : 263 شنبه 1394/05/03 نظرات (0)

Smart Launcher 3 Pro نسخه سوم از لانچر فوق العاده زیبا و متفاوت اسمارت از استودیوی Gin Lemon برای دستگاه های با سیستم عامل هوشمند اندروید است که با قیمت ۳.۹۲ دلار در مارکت اندروید به فروش می رود و تا به این لحظه +۵۰۰ هزار بار توسط کاربران سراسر جهان از گوگل پلی خریداری شده است و از محبوب ترین ها به شمار می رود. نسخه های اول و دوم این لانچر قبل تر ها در سایت معرفی شده بود و با استقبال عالی شما روبرو گردید و همانطور که گفتیم بودیم نسخه ی سوم نیز همانند نسخه های دیگر با سه واژه کلیدی ساده، سریع و سبک منتشر شده است! همانطور که میدانید با استفاده از لانچرها می توانید به صورت حرفه ای اینترفیس اسمارت فون و یا تبلت خود را سفارشی سازی کنید که شما با نصب اسمارت لانچر ۳ می توانید لانچری فوق العاده زیبا با استفاده ی بسیار کم از حافظه، رابط کاربری آسان و اینترفیسی عالی را در دستگاهتان به ارمغان بیاورد!اگر به دنیال زیباترین، سریع ترین و متفاوت ترین لانچر اندروید هستید، پیشنهاد می دهیم لانچر عالی Smart Launcher 3 Pro را تجربه کنید!

برخی از ویژگی ها و قابلیت های.......

Milad بازدید : 474 جمعه 1394/05/02 نظرات (0)

Telegram – تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی از کمپانی Digital Fortress برای سیستم عامل اندروید می باشد که با تمرکز برروی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستانتان در هر کجای این کره ی خاکی که باشند بفرستند! بله این مسنچر بسیار شبیه به اپلیکیشن معروف واتس آپ می باشد با این تفاوت که ویژگی هایی که تلگرام در اختیار کاربران قرار می دهد نسبت به واتس آپ بیشتر است و آن را به همه ی کاربرانی که به دنبال یک مسنجر رایگان و کم نظیر هستند پیشنهاد می دهیم!

در نرم افزار Telegram شما این امکان را در اختیار دارید که به صورت نامحدود به چت کردن با دوستان و آشنایان خود بپردازید، اتاق های چتی تا ۲۰۰ نفر را ایجاد کنید و به صورت گروهی به چت کردن بپردازید، فایل های مختلف خود از جمله ویدئو تا ۱ گیگابا......

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از سایت کامپیوتر-موبایل-اندروید راضی هستید؟
    تبلیغات
    مترجم
    رتبه ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 226
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 590
  • بازدید ماه : 3,616
  • بازدید سال : 19,955
  • بازدید کلی : 349,516