loading...
کامپیوتر-موبایل-اندروید
قوانین سایت
توجه داشته باشید که تمامی مطالب کامپیوتر-موبایل-اندروید به صورت اختصاصی ترجمه و منتشر می شوند و کپی برداری از آن ها شرعا حرام می باشد و مورد رضایت ما نخواهد بود
Milad بازدید : 527 یکشنبه 1394/06/29 نظرات (0)

.Neon تصویر زمینه زنده. یک نام تجاری جدید و براق پس زمینه زنده برای آندروید تلفن همراه ™ خود و یا قرص است. تصاویر شگفت انگیز درخشان خواهد یک دکوراسیون زیبا برای تلفن همراه سامسونگ کهکشان خود را پس عجله کنید و دانلود .Neon تصویر زمینه زنده. اکنون به صورت رایگان! اتمام این LWP جادویی و تصاویر خیره کننده و براق با تمام رنگ های رنگین کمان بر روی صفحه نمایش گوشی خود را هر روز! یافتن مورد علاقه نئون "تصویر زمینه HD" خود را و آن را به عنوان یک تصویر پس زمینه یا محافظ صفحه نمایش بر روی گوشی آندروید خود را. این تصاویر شگفت انگیز براق خواهد شما را در عشق دوباره سقوط با گوشی خود! سعی کنید آن را در حال حاضر و اجازه دهید گوشی خود درخشش در تاریکی! لذت بردن از چراغ های نئون لاس وگاس هر روز!

ویژگی های اصلی:
.این برنامه درخشان تلفن همراه خواهد شد مناسب برای گوشی های هوشمند جدید خود را!
خنک 3D اثر اختلاف منظر.
.Decorate صفحه نمایش خود را با یکی از زمینه های دسکتاپ رنگارنگ!
.این کیفیت بالا سنگریزه تصاویر پس زمینه شما را ترک خواهد کرد نفس!
. هر دو حالت افقی و تعویض خانه روی صفحه نمایش به طور کامل پشتیبانی!
ما این عکس رایگان و زیبا در انتظار شما!
دستورالعمل های نصب را دنبال کنید:
صفحه اصلی -> منو -> تصاویر پس زمینه -> تصاویر پس زمینه زنده
.شما می توانید تعداد زیادی از تصاویر پس زمینه از پس زمینه های مختلف را انتخاب کنید.
گرافیک .HD و GL باز است.
کنترل .Full بیش از سرعت و چگالی ذرات پر زرق و برق.
.Suitable برای 99٪ دستگاه های تلفن همراه.
هنگامی که شما گوشی خود را استفاده کنید، این تصویر زمینه زنده خواهد خواب و آن را به باتری خود را می پوشند نیست.
. "نئون HD تصاویر پس زمینه" به طور کامل پشتیبانی جهت افقی و فوق العاده به نظر می رسد در هر دو گوشی تلفن همراه و دستگاه های قرص.
.Neon تصویر زمینه زنده. است که تا بحال برنامه با شکوه ترین تصویر زمینه زندگی می کنند در بازار و کاملا رایگان است! فقط فوق العاده تصاویر 3D HQ گل نئون، برگ و گلبرگ گل درخشان تصور در صفحه نمایش تلفن کهکشان خود را هر روز! دانلود آن را در حال حاضر و شگفت انگیز ترین "تصاویر نئون" را به عنوان پس زمینه گوشی یا محافظ صفحه نمایش خود را انتخاب کنید. پیدا کردن "نئون تصاویر پس زمینه زنده" در فروشگاه برنامه خود را و دانلود آن حق دور. به اشتراک گذاشتن رایگان تصویر زمینه خود را با دوستان و خانواده خود و لذت بردن از همه زیبا "درخشان تصویر زمینه زنده" بر روی گوشی شما. چه از شما انتظار دارند؟ الآن امتحانش کن! خیره کننده .Neon تصویر زمینه زنده. شما فراهم می کند با دنیای شگفت انگیز از طبیعت و پس زمینه رنگارنگ 3D تصاویر زندگی می کنند که در تاریکی. آیا عکس های زیبا و درخشان از هر آنچه که شما بر روی گوشی شما را دوست دارم و هر دقیقه از روز خود را لذت بردن از آنها. هر بار که شما یک نگاهی به گوشی های هوشمند خود پرداخت، شما خواهید سرگرم شوید. صبر کنید نه بیشتر، دریافت این تصاویر با وضوح بالا از افسانه شکوفه های گل نئون و یا شگفتی های خیره کننده از طبیعت به صورت رایگان! شگفت انگیز "پروانه نئون" خواهد شد درخشان به زیبایی از صفحه نمایش گوشی خود را در تاریکی اتاق خود را. عکس ها از خارج از این جهان فقط با یک کلیک دور از شما هستند. تنظیم این "زمینه های متحرک درخشان" و محافظ صفحه نمایش و لذت بردن از تصویر زمینه زنده جدید خود را رایگان! چقدر سرد است؟ این شگفت انگیز "نئون رایگان تصاویر HD" را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و اجازه دهید آنها لذت ببرید نئون زنده تصویر زمینه، بیش از حد! آنها آن را دوست دارم، برای مطمئن! همه شگفت زده خواهد شد که آنها را ببینید صفحه نمایش گوشی آندروید خود را پوشش داده شده با تصاویر درخشان جادویی. انتخاب مورد علاقه خود را نئون تصاویر پس زمینه زنده و تنظیم آن را به عنوان تصویر زمینه یا محافظ صفحه نمایش برای تلفن همراه و یا قرص خود را. سعی کنید این تصویر زمینه براق عالی در حال حاضر و لذت ببرید!
* آندروید ™ یک علامت تجاری از شرکت گوگل است
* این برنامه نه وابسته و یا تایید شده توسط سامسونگ
پشتیبانی - * این برنامه آگهی است.

حجم:3.6مگابایت

پسورد:www.pc-mobil-a.ir

منبع:کامپیوتر-موبایل-اندروید

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از سایت کامپیوتر-موبایل-اندروید راضی هستید؟
    تبلیغات
    مترجم
    رتبه ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 188
  • باردید دیروز : 60
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 700
  • بازدید ماه : 3,003
  • بازدید سال : 19,342
  • بازدید کلی : 348,903